Studievejledning

BLIV ELEV

Vi er i hele Nordvestsjælland

ET fællesskab med plads til dig

Faglighed og trivsel går hånd i hånd

Vi er fagligt stolte og kombinerer praktiske færdigheder og teoretisk viden med et godt læringsmiljø. Fagligheden sikrer, at du som elev erhverver dig de nødvendige kompetencer til dit fag samtidig med, at den gode trivsel understøtter din personlige og sociale udvikling. Har du brug for hjælp og vejledning i løbet af din uddannelse kan vi hjælpe med mentorer, vejledning og anden bistand.

Et portræt af en elev fra NEG. Drengen står og læner ryggen op af en væg. Han er iført en sweatshirt og har en taskerem hængende over brystet.
Et portrætfoto af en elev fra NEG. der står op af en væg.

BESKRIVER SIG
SELV SOM

FESTIVALS-
TYPEN

AF ELEVERNE

SPISER

KØD

Foto af mad der er kokkereret af elever på en NEG afdeling.

HAR FÅET

VENNER

PÅ SKOLEN

To elever fra NEG står og smiler til kameraet. Den ene pige har armen rundt om den anden.

Høj kvalitet

Vi har en række målrettede indsatser, skaber løbende forandringer og forbedringer, evaluerer og vi måler på vores resultater. Det er samlet med til at skabe den høje kvalitet, der kendetegner vores skole.

Vi har mod til at afprøve nyt, overskud til at deltage i en række projekter, og vi tør at tænke på tværs.

Elever fra NEG står og snakker, mens en af eleverne peger på noget på væggen.

Hvordan kan jeg ansøge?

Du tilmelder dig vores erhvervsuddannelser, EUX og 10. klasse på optagelse.dk.

Vores efteruddannelseskurser tilmelder du dig til på voksenuddannelse.dk

Hvis du har brug for vejledning eller hjælp til at tilmelde dig, er du altid velkommen til at kontakte vores studievejledning.

Tre elever fra mureruddannelsen står og poserer for kameraet. De er alle tre iført arbejdstøj.

ET FÆLLESSKAB MED PLADS TIL DIG

FAKTA OG FAGLIGHED

New Client Special Offer

20% Off

Aenean leo ligulaconsequat vitae, eleifend acer neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, tempus.